Nederland Canada - Reisverslag uit Toronto, Canada van Marjolijn en Hans Berg - WaarBenJij.nu Nederland Canada - Reisverslag uit Toronto, Canada van Marjolijn en Hans Berg - WaarBenJij.nu

Nederland Canada

Door: H&M

Blijf op de hoogte en volg Marjolijn en Hans

17 Juni 2015 | Canada, Toronto

Ik hoef eigenlijk niets te vermelden over de wedstrijd tegen Canada. Iedereen weet hoe het afgelopen is :-).
Ik kan jullie verzekeren dat ik voor de eerste wedstrijd zenuwachtig was maar dat dát vergeleken met deze wedstrijd peanuts was. .pffffffff.. écht Nog nooit zo snel na het beginsignaal gehoopt dat de scheids zou affluiten. En ik was niet de enige op de tribune kan ik jullie verzekeren. O my gosh. . Wat waren we gespannen zeg. Wat wij ook zagen was een totaal ander elftal dan tegen China. Strijdlustig en alles gevend. Zenuwachtig, waardoor er onnodig slordig balverlies werd geleden. Ze konden Canada hebben. Gelukkig werd dat felbegeerde punt gehaald. Een 'gouden wissel' zeggen ze weleens.. Niets afdoende aan degene die gewisseld werd trouwens. Iedereen vocht voor elke meter en bal. Dat de 1-1 valt in de 88ste minuut was fantastisch. Uitzinnige vreugde kan ik u mededelen ;-)
We weten nu ook dat onze oranje leeuwinnen bij de laatste beste 16 landen van de wereld horen. Nu alleen nog even afwachten wanneer en tegen wie ze het gaan opnemen. #hoedanooktrotsopze
Liefs van ons ♥

  • 17 Juni 2015 - 23:13

    Conny :

    Had de wedstrijd opgenomen omdat ik vroege dienst had.
    maar tjonge tjonge wat heb ik in spanning gezeten. En ja gelukkig kwam de verlossing en ik maar duimen van fluit nu af einde game.
    Nou ben Super trots op de leeuwinnen.
    zou zeggen go go Girls you can do it.
    Groetjes
    uut Deventer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Toronto

Marjolijn en Hans

Actief sinds 01 Juni 2015
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 5495

Voorgaande reizen:

01 Juni 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

04 Juni 2015 - 24 Juni 2015

WK 2015 Canada

Landen bezocht: