Voorbereidingen treffen - Reisverslag uit Naaldwijk, Nederland van Marjolijn en Hans Berg - WaarBenJij.nu Voorbereidingen treffen - Reisverslag uit Naaldwijk, Nederland van Marjolijn en Hans Berg - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen treffen

Door: Marjolijn

Blijf op de hoogte en volg Marjolijn en Hans

09 Maart 2015 | Nederland, Naaldwijk

Naar het WK in Canada....een droom die niet alleen voor de Oranjeleeuwinnen gaat uitkomen maar ook van ons !!
De bedoeling is 4 juni 9 uur richting Edmonton te vliegen waar zij de eerste 2 wedstrijden zullen gaan spelen tegen respectievelijk Nieuw-Zeeland (6 juni) en tegen China (11 juni). Dan een 4 uur durende binnenlandse vlucht richting Montreal waar zij het gaan opnemen tegen gastland Canada ! Dat zal betekenen dat het stadion helemaal vol zit. Wat een ervaring zal dát zijn voor die meiden ...en ons ;-) We zullen zoveel mogelijk verslag doen en foto's gaan plaatsen. En als je het leuk vind om ons te 'volgen'....schrijf je gerust in bij de mailinglijst. Dan krijg je automatisch bericht als wij wat hebben geplaatst. Als de reis echt is geboekt zullen wij ons reisschema plaatsen.