Toronto - Reisverslag uit Toronto, Canada van Marjolijn en Hans Berg - WaarBenJij.nu Toronto - Reisverslag uit Toronto, Canada van Marjolijn en Hans Berg - WaarBenJij.nu

Toronto

Door: H&M

Blijf op de hoogte en volg Marjolijn en Hans

17 Juni 2015 | Canada, Toronto

Ik kan helaas geen foto's meer uploaden bij dit blog... maar op mijn facebook wel. Daar schrijf ik ook mijn verslagen. Dus kun je daar ook kijken als je wilt.
---------------------------------------------

Gister in toronto gearriveerd. Na een rit van 6 uur met grotendeels noodweer. Toen we aankwamen was het bloedheet en zeker 27 graden. Gelijk in de tuin gaan liggen. Heerlijk.
We stappen zo weer in de auto om naar de "kleine toren" toe te rijden.
Dus wordt vervolgd. Fijne dag allemaal.
Liefs van ons ♡

  • 17 Juni 2015 - 22:18

    Astrid:

    Hallo Hallo ,, Hans en Marjolein.
    Wat gaaf om te lezen zo, wat jullie allemaal meemaken . Wat een leukt trip naar Toronto .. Zie het al voor me Marjolein, haha. Ook lezen we elke dag het stukje over de meiden in de telegraaf. Wat doen ze het goed he . Nou die gaan gewoon de finale halen hoor!! Hoop nog veel reisverslagen van jullie te lezen. Heel veel plezier en lekker genieten in Canada. Groetjes van Astrid en Rene xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Toronto

Marjolijn en Hans

Actief sinds 01 Juni 2015
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 5488

Voorgaande reizen:

01 Juni 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

04 Juni 2015 - 24 Juni 2015

WK 2015 Canada

Landen bezocht: