Voetbal - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Marjolijn en Hans Berg - WaarBenJij.nu Voetbal - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Marjolijn en Hans Berg - WaarBenJij.nu

Voetbal

Door: H & M

Blijf op de hoogte en volg Marjolijn en Hans

13 Juni 2015 | Canada, Edmonton

Hallo allemaal,
Dit x gaan wij het niet over de voetbal hebben ;-)....
China heeft verdiend gewonnen. Klaar. Er is Nog volop kans dus gaan we vol in de aanval tegen Canada. Gelijkspel zou genoeg moeten zijn. Wij hebben er alle vertrouwen in.
Ik had het gister ook al op mijn fb vermeld en ga dat hier weer doen. Dat als je verliest je natuurlijk mag balen als een stekker. Dat neemt niet weg dat er supporters komen kijken uit de hele wereld en je dan een rondje langs de tribunes is dan het minste wat je kunt doen om ze te bedanken. Mandy heeft gelukkig (weliswaar als enige) wel de moeite genomen om dit te doen. Wij zijn TROTS op zo'n dochter kan ik je zeggen.
Vandaag zijn het Nederlands elftal én ook wij verkast van Edmonton naar Montreal. Zo'n 4 uur vliegen.
Wij gingen op tijd weg bij het hotel. Helaas gaf onze tomtom een hele andere route aan. Namelijk naar het vliegtuig museum. Daar gevraagd waar the airport was. .. nou dat was Nog een uur rijden. Je snapt natuurlijk dat wij helemaal niet gestrest raakte en er werd zeker niet gevloekt. .. (pinokko) O MY GOSH..totale paniek want wij moesten de vlucht halen. We zagen op een gegeven moment een airport taxi rijden. Wij ernaast met de auto..raam open en gevraagd of hij richting vliegveld ging. Jaaaa... we mochten achter hem aanrijden.. Ik kon hem wel zoenen. . Dat ging wat lastig uit een rijdende auto. . Dus dacht ik het alleen ;-).
Bij het vliegveld aangekomen reed "onze" taxichauffeur precies naar de plek waar wij onze huur auto moesten inleveren. God wat waren wij die man dankbaar. Met een flinke fooi. . Waar hij niets van wilde weten.. afscheid van hem genomen en auto ingeleverd. Dat ging heel vlot en die man stuurde ons precies wat wij moesten zijn. Met ons hart in de keel kwamen wij aan bij de incheckbalie. Keurig op tijd volgens deze mevrouw nadat wij ons verhaal hadden gedaan. Wij kregen een VIP behandeling en werden langs de rij mensen geloodst. . Doordat wij zo gestrest waren hoefden wij maar 1 koffer te betalen ipv 2 en zaten wij voorin het vliegtuig omdat de rest al bezet was. Extra beenruimte...
Wat een heerlijkheid. Als eerste naar binnen in het vliegtuig en ook nog ruim zitten. Je had de andere oranje supporters moeten horen. Haha. In Montreal aangekomen stond er zo'n giga rij voor een taxi dat wij voor de bus kozen. Had precies door gekregen Hoe wij moesten rijden. Perfect Geregeld. Vanaf dag 1 roepen wij al dat die Canadezen echt wereld lui zijn. En het is écht waar. Vriendelijk. Behulpzaam. Geïnteresseerd.
Nu zijn wij aan het uitzoeken wat we morgen gaan doen en hoe daar te komen.
Dus wordt vervolgd.
Liefs van ons ♥

• 13 Juni 2015 - 10:08

Belinda:

Hé lieverds,

whahaha wat een verhaal!!! Pleur van de bank man!! Ik zie jullie net zo gestrest zijn als ik in Zweden was (iets met een huisje en een code, whahahahaha) Veel plezier in Edmonton, ga veel zien en bekijken, dan zien wij de foto's wel.... love you!!