Beren - Reisverslag uit Lake Louise, Canada van Marjolijn en Hans Berg - WaarBenJij.nu Beren - Reisverslag uit Lake Louise, Canada van Marjolijn en Hans Berg - WaarBenJij.nu

Beren

Blijf op de hoogte en volg Marjolijn en Hans

09 Juni 2015 | Canada, Lake Louise

Beren..

Vandaag vroeg uit bed want we hadden tickets gekocht om met een gondel de bergen in te gaan. ??Met een dosis geluk zouden we beren zien...????
De vrouw die hier de tickets verkoopt heeft in 2 jaar geen beer gezien . Nou dat beloofd wat.
Het zou voor ons de kers op de taart zijn als wij beren zouden spotten.
Gelijk een ontbijt erbij geboekt. En met een prachtig uitzicht al zitten genieten van ons ontbijt ter plekke.
Gelukkig waren alle Aziatische mensen ook op het idee gekomen om naar Canada te komen en met 'onze' gondel mee te willen.??
Als het de supporters zijn van China a.s. Donderdagnacht dan gaat het zeker volle bak worden in dat stadion . ??
Maar goed..wij wilde natuurlijk die 'paar' bussen voor zijn...??
Wat een fantastisch uitzicht heb je in die gondel zeg..adembenemend !
Op de weg naar boven zagen wij tot onze schrik/verbazing zomaar een beer. ?? Gelukkig hadden wij alle apparaten in de aanslag. WoW...dit was wel heel erg kicke zeg. Goed dat er zoveel foto's op het kaartje gaan haha.
Boven aangekomen is het zo prachtig dat je bijna vergeet om er foto's van te maken. Maar we kwamen weer bij onze positieven, we waren zo onder de indruk, en vervolgde onze weg. Na ongeveer 100 foto's van dezelfde berg te hebben geschoten ?? gingen we weer naar de gondel. Heel China was tenslotte aangekomen daarboven....en geloof ons...er zijn absoluut leukere momenten.
We waren bijna beneden...en ja hoor...2 beren die uit het bos kwamen en over een stuk sneeuw gingen lopen vlak onder onze gondel. Ze wilde perse door ons gefilmd en gefotografeerd worden. En geef ze eens ongelijk. Wij hebben prachtig beeldmateriaal en dit maakt ook deze dag weer eentje met een gouden randje zoals ze weleens zeggen.
De foto's volgen hopelijk zo spoedig mogelijk en anders plaatsen wij ze op Facebook.
Iedereen een hele fijne dag en liefs van ons. ??

• 10 Juni 2015 - 01:25

Marjolijn En Hans Van Den Berg:

Ik heb wat problemen om foto's tr plaatsen helaas. En de vraagtekens in de verslag waren emoticons..vreemd. maar goed. . Veel leesplezier.
    Mijn facebook is toegankelijk voor iedereen. Misschien daar maar lezen en foto's kijken.

• 10 Juni 2015 - 06:57

Debbie:

Die beren wisten natuurlijk dat fotograferen je hobby is!
    Geweldig, geniet van al het moois.

XxxDeb

• 10 Juni 2015 - 07:07

Belinda:

bijzonder hoor! Gaaf dat jullie die beren hebben kunnen zien!!

• 10 Juni 2015 - 13:49

Jealous 'wifie':

De 1ste overwinning was geweldig..., maar wat jullie daar nog meer mee maken/beleven is ook geweldig. Ben jaloers !!!! hahaha

• 11 Juni 2015 - 00:48

Conny:

Heerlijk om te lezen hoe jullie alles beleven. Geniet ervan. Xxx