Edmonton Shopping Mall - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Marjolijn en Hans Berg - WaarBenJij.nu Edmonton Shopping Mall - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Marjolijn en Hans Berg - WaarBenJij.nu

Edmonton Shopping Mall

Door: H&M

Blijf op de hoogte en volg Marjolijn en Hans

06 Juni 2015 | Canada, Edmonton

Vanmorgen rond 3 uur klaarwakker :-(...tja dat heb je als je een andere tijdzone betreed ..maar om 6 uur toch nog in slaap gevallen Tot 9 uur. Prima bedden trouwens. Groot en goede matrassen !!
Na het ontbijt even naar het stadion gereden om alvast wat sfeer te proeven. Mijn God wat een groot stadion. Fantastisch.
Daarna naar een super groot winkelcentrum geweest in Edmonton.. Meer dan 100 restaurants. . Een ijsbaan. .een giga golfslagbad en weet ik hoeveel winkels. Heerlijk ;-).
Buiten is het om een nabij 27 graden..ach we klagen niet. Oók heerlijk. Nu even chillen en zo even hapje eten. Rond 10 uur interview met Oranjeleeuwinnen. .ja ja.. beroemde dochter. Daar willen ze natuurlijk alles van weten Hahaha.
Mandy op dit moment bezig met persconferentie. Morgen hebben wij trouwens óók Nog een interview met VI... Het moet niet gekker worden. Kortom. .Ons hoor je niet klagen. Wij genieten met volle teugen.
Liefs van ons

• 06 Juni 2015 - 12:01

Debbie:

Het moet niet gekker worden.
    Straks heb ik nog een wereld beroemde vriendin

• 07 Juni 2015 - 00:02

Brenda:

Ha Marjolijn!

Wat een ervaring, geniet ervan!!
    Carl en ik zitten er vannacht helemaal klaar voor om de eerste twee wedstrijden te kijken,
    vergeet je niet te zwaaien ;)

Heel veel plezier, dat het maar 3 prachtige weken mogen worden!

Liefs, Brenda

• 07 Juni 2015 - 16:20

Henk Van Berkel:

Ja ja, ik heb jullie weblog gevonden. Wat een fantastische beleving zeg, jullie kunnen super trots zijn op jezelf en natuurlijk Mandy. Daar stond ze dan, aanvoerdersband om het volkslied te zingen, voor de eerste keer op een WK, maar niet voor de laatste keer! Door hard werken is het Westland aardig wakker aan het worden, dus deel 1 van de missie is bijna voltooid. Zelfs burgervader Sjaak van der Tak schaart zich nu onder de twitterende supporters. Langzaam krijgt Twitter account @FCGoesCanada wat volgers. Maar met een reetweet van FC 's-Gravenzande zijn er direct 2300 volgers en met berichten via het AD gaat het echt hard.

Er komen ook wat acties aan voor de volgende wedstrijden. De MD1 van FC 's-Gravenzande gaan de wedstrijd tegen China gezammelijk kijken en blijven dan slapen. En we zijn pas in de voorrondes. De oranje vlaggetjes zijn tevoorschijn gehaald. Jawel, hup tegen het plafond.

Genoeg over Nederland, wat waren het mooie beelden uit dat schitterende stadion. Denk vandaag alle berichten lezen en vanaf morgen weer genieten van de vakantie in Canada.

Veel plezier en we schrijven elkaar.

Henk van Berkel

• 09 Juni 2015 - 03:14

Marjolijn:

Ja Deb, je mag wel mijn vriendin blijven hoor

• 09 Juni 2015 - 03:16

Marjolijn:

Brenda en Carl...toppers. Laat de cliënten maar wachten hoor. Wachttijden !!!! Goud.
    Trouwens..ik ga ervanuit dat ze ook allemaal gekeken hebben

• 09 Juni 2015 - 03:17

Henkkie,
    Helemaal geweldig die actie op de voetbal van die meiden. Wens ze maar veel plezier.